نوشته شده توسط : b.gholami

  تاریخ اصفهان، سومین کلان شهر پرجمعیت ایران نیز تکرار تمام نقاط این سرزمین کهن است. بحران آب در بخش های شرب و کشاورزی و نبود تجهیزات زیرساختی مدرن. در این مقاله سعی داریم نشان دهیم که چگونه یک مخزن پلی اتیلن در اصفهان می تواند راه حلی فوری برای بسیاری از مشکلات باشد. ما را در ادامه این بحث یاری کنید.مخزن آب ایستاده اینجا کلیک کنید.

حضور گسترده مخازن پلی اتیلن در اصفهان

اقتصاد استان اصفهان علاوه بر شاهکارهای گردشگری و معماری، بر کشاورزی، صنعت پتروشیمی و تولید آهن استوار است. اگر مشکلات تامین و ذخیره آب شرب در روستاها و حاشیه شهر را در نظر نگیریم، نیاز شدیدی به وجود یک مخزن در اصفهان برای تامین آب کشاورزی و البته ذخیره مواد اولیه و مایعات مورد نیاز در شهر است. صنایع فوق الذکر

حالا تانک چه جنسیتی دارد و چه کارکردهایی دارد. ما معتقدیم که مخازن پلی اتیلن بهترین انتخاب هستند. دلایل علمی زیادی برای این امر وجود دارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می شود;

مخازن پلی اتیلن

مخازن پلی اتیلن برخلاف مخازن و استخرهای بتنی در طول عمر خود با مشکل ترک مواجه نمی شوند. البته از محصولات استاندارد و درجه یک استفاده می شود.

در برابر تغییرات دما، مخازن پلی اتیلن ظرفیت زیادی از خود نشان می دهند. برای استانی مثل اصفهان که تابستان‌های گرم و زمستان‌های سرد دارد، این ویژگی می‌تواند برگ برنده‌ای باشد. استفاده از مخازن فوم پلاستیکی می تواند این مشکل را به خوبی حل کند.

در برابر عوامل محیطی و به ویژه اشعه ماوراء بنفش، در بین تمامی نمونه های مخزن، محصولات پلی اتیلن پلاستیکی دارای مزیت هستند. اگرچه این امر در مصارف صنعتی اهمیت چندانی ندارد (چون ذخیره سازی معمولاً در محیط های بسته و ایزوله انجام می شود)، اما برای تامین آب آشامیدنی و کشاورزی توجه به این ویژگی ضروری است.

مخزن آب پلاستیکی

مخزن آب پلاستیکی افقی در حجم های 70 لیتر تا 5000 لیتر به صورت تک لایه، سه لایه و چهار لایه سفارشی و در سایزها و رنگ های مختلف تولید می شود. این مخازن ذخیره را چاه آب افقی و مخازن پلاستیکی افقی نیز می نامند.

در این صفحه ابتدا ابعاد و قیمت مخازن پلی اتیلن افقی آب، سپس دلایل استفاده از مخزن، منبع یا مخزن افقی آب، تعیین حجم مناسب، دلیل تفاوت قیمت مخازن پلی اتیلن افقی در بازار، نکات نصب و تعمیر و نگهداری و در نهایت سوالات درخواست های رایج مشتریان در مورد مخازن پلی اتیلن افقی تشریح شده است. همچنین می توانید برای مشاهده تصویر هر یک از مخازن افقی به پایین همین صفحه مراجعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: